Längtar så efter våren och sommaren



Ja som ni ser så har jag ändrat min design på min blogg och jag tyckte att denna passade så bra eftersom jag verkligen längtar efter våren och sommaren nu, tänk när man kan gå barfota ute och gå i shorts och kortärmad t-shirt och klänning, ja det ska bli så skönt, men än så länge så är där lite innan det blir vår så vi får bara härda ut och vänta tills det äntligen blir vår och sommar. Vad händer då i denna veckan, jo jag ska till tandläkaren och samma dag ska jag på akupunktur, rätt bra faktiskt att det har lyckats och bli på en och samma dag så att man får sådana saker gjorda på en gång. Något jag tycker är fruktansvärt tråkigt är att där inte är något bra på teven en lördagkväll, jag menar det skulle väl inte vara så svårt att göra ett bra under hållningsprogram till helgen men där är inget som är roligt eller som man kan se fram emot nu på lördagen det är för dåligt tycker jag. Nåja ha nu en riktigt mysig helg allihopa och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0