Jösses vad kallt det är nu



Ja det är fruktansvärt kallt ute nu, vilket jag märkte när jag precis skulle ut och hämta mat i frysen i garaget brrr säger jag bara, det kommer sannerligen till att bli riktig vinter när som helst eller ja det är ju vinter men det har man ju inte kunnat känna förräns nu när det har blivit riktigt kallt så man får vara beredd på att när som helst kan det bli snöstorm det kan ju komma när som helst det har man ju varit med om förr. Det är på ett sätt rätt skönt att det har blivit kallt och kommit lite snö för på så sätt så uppskattar man ju våren mycket mera när den väl kommer. Annars så mår jag mycket bättre nu, man måste ju släppa ut gammalt skit som man har gått och burit på annars så mår man inte bra och det har jag gjort nu så nu är det nya tag som gäller. Jag har gått ner ännu mera så det är roligt. Så är det fredag idag och där är inget bra att titta på i teveburken, visst är det dåligt att dom inte kan ha bättre tevprogram på en fredagkväll och ja på helgen överhuvudtaget, jag tycker att det skulle ju inte vara så svårt att göra ett bra underhållningsprogram, men snart börjar ju melodifestivalsuttagningarna och där är ju rätt många fredagskvällar som man kommer att sitta bänkad för att se och höra alla bidragen och det är ju också en anledning till att göra lite festligt med chips och godis och god mat och bänka sig framför teven med sin familj så det ser man ju fram emot. Annars så önskar jag alla en riktigt trevlig och mysig fredagskväll och en härlig helg, kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0