Hur mår jag egentligen?



Ja det har hänt så mycket skit som man bara har stoppat in och gömt undan vilket är min metod men man klarar inte av att stoppa in hur mycket skit som helst utan att man till slut reagerar och jag har själv tyckt att det var konstigt att jag inte har reagerat tidigare av allt som hänt. Jag blev ju behandlad som skit av min svärmor utan att man visste varför och i början var det så jävla bra och sedan rätt som det är så vänds handen och det är tvärtom och man har inte en endaste aning om varför och mitt ex var ju så bunden till sin mor att han gjorde precis som sin mor sa och det gjorde ju också att han gick emot mig så inte undra på att man inte stod ut längre och som sagt jag bara stoppade undan allting och låtsades som ingenting men nu har jag inte mått så bra, nåja det har lättat på trycket så att säga så nu börjar jag må bättre igen men jag har varit deppig och mått illa under en tid nu och inte undra på det efter all skit man varit med om, man fick ju inte vara den personen man är heller, inte klä sig som man ville och inte sminka sig och ja allt som jag är fick man inte vara helt enkelt inget var bra nog, så det är skönt att jag har kommit ifrån det nu och att jag börjar om och att jag har reagerat på all skit så att jag kan rensa ut skiten och må bra igen så nu känns det att jag mår bättre igen och så är det ju, det är aldrig lätt eller roligt när man blir behandlad som skit och man blir ju minst sagt förvirrad när man då först blir så väldigt omtyckt och sedan hux flux så är allting fel på en, inte undra på att man blir förvirrad men som sagt det var ju helt fel människor man umgicks med och som jag var tillsammans med så det är tur att man har bytt miljö till där man hör hemma igen. Det är också därför som jag inte har skrivit här på ett tag för jag har inte varit pigg och inte mått bra men nu är det nya tag som gäller igen. Jag håller på och går på gångbandet varje dag och det går framåt med viktnedgången och det är ju roligt. Jag har beställt en jättesnygg klänning på Cellbes och den satt hur fint som helst på mig, så jag ska beställa två klänningar till fast i andra färger så att jag kan vara riktigt sommarfin. Jag längtar så till våren och sommaren, tänk så många fina utflykter man kan göra och bara njuta av värmen och göra precis vad man vill, vilket jag inte har kunnat göra på fem år då jag suttit inlåst i Skurup, man kom varkens hit eller dit då mitt ex inte ville köra någonstans och inte ville hitta på något heller så det har inte varit roligt precis, man kan säga att jag satt i fängelse, så kändes det i alla fall men nu är fången fri och ska ut på grönbete i sommar hehe! Tjingeling pling på er!


Kommentarer
Postat av: Karina

Va skönt att du mår bättre nu och du vet att jag sa till dig många gånger om det inte kändes konstigt att du bara satt där inom 4 väggar och inte kunde ta dig någonstans !!?? Jag tyckte att det var konstigt att du tyckte det var ok att bara sitta där framför datorn dag ut och dag in utan att ens kunna köra och handla !! Och som du säger att det var som ett fängelse men du verkade tycka att det var ok när jag sa något till dig så jag ville inte tjata på dig för jag tänkte att ,ja du verkade nöjd med det , men det var ju inte riktigt du ändå. Du är ju van vid att åka ut och dansa , åka till Köpenhamn och göra utflykter mm mm men ingenting gjorde ni och det tyckte jag var mycket märkligt. Du får komma och hälsa på mig någon dag då jag är ledig så vi kan ta en kopp kaffe och snacka. Lite lättare här då ungarna har något att hitta på med liksom ;)

Hör av dig när du har lust antingen via fejjan , mail lr via sms - du har väl mitt mobilnr ?

Kram !

2012-01-30 @ 21:45:18
Postat av: Johanna

Ja det hade varit roligt att träffas och prata jag hör av mig när det passar och när du kan förstås, ditt mobilnummer har jag nog inte faktiskt, så skicka gärna det till mig på fejjan. Kram på dig"!

2012-01-31 @ 02:18:29
Postat av: Johanna

jag mådde ju inte bra av att ha det så att aldrig kunna köra någonstans men man döljer ju det in i det sista och säger att allting är bra fastän det inte är det för man skäms ju liksom över det hela.

2012-01-31 @ 02:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0