Första snön kom idag



Ja första snön kom nersinglades idag, visserligen inte stora flingor men ändå så vi lär inte slippa snön vilket jag hoppades lite på, det hade ju inte gjort något om vi hade hoppat över vintern och gått direkt till våren och sommaren eller hur? Annars så har jag precis tränat på mitt gångband går 1km varje dag på 20 minuter, tycker att det är bättre att gå 1 km varje dag istället för att gå längre och fortare, det är ju ändå det regelbundna som är det viktiga inte hur långt eller fort man har gått, jag går på 3,1 i hastighet och det känns ändå kan jag säga. Har varit ute och gjort lite ärenden innan idag men nu ska jag bara ta det lugnt, ska gå och duscha och sen blir det bara till att slappa och ta det lugnt. Ha det gott och kram på er!

Kommentarer
Postat av: KArina

Ja den första snön kom men blev inte liggandes som tur var !!! Heja dig vad du är duktig !!!

2012-01-19 @ 21:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0