Jösses vad det blåser idag *ler*



Ja idag blåser det som bara den på österlen *ler*. I förra veckan så var jag  hos mormor och min kusin och hans mor och far var där, ja en av mina kusiner som jag inte har träffat på fyra år, har inte träffat honom sedan han tog studenten för fyra år sedan så vi hade mycket att prata om, och ja det kommer till att bli många fler träffar nu när jag är hemma på österlen igen, han liksom jag är singel efter att ha upptäckt att hans tjej inte passade ihop längre så det finns fler än jag som har haft otur i kärlek, men som sagt man lär sig hela tiden, så nu vet man hur det inte ska vara så att säga. Jag tog ett härligt foto på mig och min kusin som jag tänkte sätta in här och några foton när vi satt och fikade som jag tänkte dela med mig av här inne, kram på er och blås nu inte bort *ler*.


Kommentarer
Postat av: Karina

Ja jädrars va det blåser ute !! Undras tro om vi får någon sån där storm detta året typ som stormen Gudrun ? Håll i hatten ;)

2011-09-13 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0