Har hänt mycket

Ja här har det hänt mycket hemma kan jag säga, vi har gjort i ordning på gården och även inomhus, samlat ihop onödiga saker som vi inte längre behöver och packat ner dom och kört dom till förrådet en del saker som man inte ska ha längre kan man ju sälja så dom har vi också lagt i lådor och skrivit på dom så att man vet vilka lådor man ska ta med sig om man ska på loppis senare. Annars så har jag fått mina inlägg till skorna så nu svävar jag fram i mina nya skor *ler*. Jag har gått ner ännu ett kilo yeah! Imorgon kommer min gångmaskin så nu kommer det till att bli mycket träning framöver och dessutom blir det ju lättare eller det kommer att gå fortare att gå ner nu när jag har fått den och då blir det ju roligare också. Jag har länge haft problem med en för tung väska en jättestor bag  och ju mer plats man har i väskan desto mera stoppar man ner i den så nu hade jag bestämt mig för att skaffa en mindre väska så att jag får priroritera  vilka saker jag ska ha i den så att jag inte går omkring med för tung väska, inte bra för min axel, så jag hade tur att hitta en jättesnygg väska på Kappahl ska visa en bild på väskan. Nej nu ska jag fortsätta att se på Idol, tjingeling pling!

Kommentarer
Postat av: Karina

Grattis till ännu ett kg !! Heja heja !

2011-10-03 @ 21:36:52
Postat av: Karina

Skönt att få ordning på allt man sparat och stoppat undan. Ibland behöver man helt enlkelt rensa.

2011-10-10 @ 15:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0