Lite snålt med inläggen



Ja det har visst blivit lite snålt med inläggen för mig här på bloggen, har haft fullt upp med annat här hemma då vi har haft en bekant till oss här som har hjälpt till att fixa i ordning garaget som har varit ganska fullt är väl det minsta man kan säga med saker som vi nu har tagit bort och kört till tippen med, ja jösses vad man kan samla på sig saker genom åren som bara ligger där och skräpar men nu är dom borta och nu är där bara ett litet rum i garaget som dom ska fixa idag. Jag har fixat fika och gjort kvällsmat varenda gång och jag får säga att jag har blivit riktigt duktig på att laga mat och det är ju roligt också, igår gjorde jag äggakaga och mor och far åt så mycket att dom höll på att spricka *ler*, dom tyckte att det var jättegott och det är ju roligt, så idag ska jag bjuda på äggakaga när vår bekant kommer. Annars så har jag gjort min egna köttfärssås och min egna wok och korvgryta, tänkte sätta in bilder på dom här så att ni kan se hur dom ser ut. Annars så har jag faktiskt inte sovit mycket inatt, det är ju fullmåne nu och har varit några nätter nu och jag kan inte sova särskilt bra när det är fullmåne, lite märkligt det där men dom säger ju att månen påverkar allting och att det även påverkar människors beteende och ja, jag märker ju att man inte kan sova, vad nu det ska vara bra för? Nåja nu får jag försöka att gå och lägga mig igen och slumra till dom sista timmarna innan man ska upp igen. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Karina

Gott gott ! Ja månen kan visst inverka på oss människor det tror jag ivarjefall. Det märker jag på di äldre om man säger så ;)

2011-10-14 @ 21:10:07
Postat av: Johanna

Hur inverkar det på dom äldre då?

2011-10-16 @ 09:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0