Gjorde god stek igår



Ja igår gjorde jag god stek och klyftpotatis till det och bernaissås, steken tog lång tid och vi åt inte förräns sent igårkväll och sylten var jag ju och naturligtvis så ska maten ta lååång tid när man är så sylten som jag var, men till slut så blev steken färdig och det var värt att vänta på kan jag säga. Efter maten så såg vi lite teve och därefter blev det kaffe och äppelkaka som jag hade gjort innan på dagen och den var också jättegod men jag kan säga att man var proppmätt efter det så det var en härlig lördagskväll med god mat och dryck. Idag händer det inte speciellt mycket ska bara ta det lugnt men imorgon ska jag iväg på akupunktur igen och jag har ju det för att lindra min värk  i äggstockarna och ja hela det området, har en väldig värk som går ner i låren både på framsidan av låren och på baksidan det är endometriosen och jag har ju hört att det skulle hjälpa eller det kan hjälpa med akupunktur mot värken och jag provade det första gången förra måndagen och kan ni tänka er jag har inte haft känning av värken på hela veckan så det var verkligen över förväntan så nu i morgon ska jag få akupunktur igen.

Kommentarer
Postat av: Karina

Saknar dina inlägg här ;) hur är det med dig annars ? Har du "landat" nu efter allt ? Har ni någon kontakt alls ? Tänker på er katt ni hade tillsammans , vem har vårdnaden om den ?

Ha det gott !

2011-11-07 @ 21:12:43
Postat av: Karina

Hm varför har inte min kommentar kommit med ????? Märkligt...

Jaja men jag skrev att det är ju skönt att det hjälper med akupunktur mot värken.

Hur är det med dig annars ? Har du landat efter uppbrottet ? Funderade lite på er katt , har ni gemensam "vårnad" om den eller hur fungerar det ? Pratar du något med Christer eller ni har ingen kontakt ? Många kramar från mig !

2011-11-08 @ 15:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0