ZZZZZZZZZ snark snark *ler*



Ja inatt hade jag tydligen snarkat som bara den och jag kommer ihåg att min sambo väckte mig gång på gång och sa att du snarkar jättemycket!!! Jag bar eh... jaha och vände mig om och sedan när jag hade slumrat till igen så väcktes jag ännu en gång av samma orsak så jag gick upp och drack lite i hopp om att det skulle hjälpa och sen gick jag och lade mig igen och sen verkade det som att jag inte snarkade längre för sen väcktes jag inte igen. Lite jobbigt att man snarkar så mycket och min sambo har tom spelat in på sin telefon så att jag ska få höra hur det låter och jaa det är mycket som jag snarkar men det är inte alltid utan bara ibland som jag gör det. Jag tror att der beror på att jag är förkyld nu faktiskt. Nåja imorgon är min sambo ledig och kanske att vi ska åka och se på filmen Thor tillsammans då får se om där är några bra platser kvar ikväll. Annars så händer det inget särskilt idag, jag har precis satt igång kaminen så att här ska bil varmt och gott. Jag åkte faktiskt hem redan igår även om jag sa att jag inte skulle åka hem förräns idag men jag kände för att åka hem igår så det blev en överraskning när min sambo kom hem att jag var hemma och Kurre blev så glad när jag kom hem också det är som man säger borta bra men hemma bäst och det stämmer faktiskt. Tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0