Yeah har gått ner fyra kilo nu och kanske mer



Ja eftersom jag har den där veckan nu så ska man ju egentligen inte väga sig men jag gjorde det ändå och det visade sig att jag nu har gått ner fyra kilo och kanske mer för man väger ju oftast mer när man har den där veckan och jag märker det på mina jeans som jag har fått använda skärp till nu annars så blir dom så långa så att jag trampar på dom *ler*, jag har tom satt in skärpet i det innersta hålet på skärpet och snart räcker inte det heller längre får nog ta fram ett gammalt skärp tror jag och där är fem hål i detta skärpet och jag har det i det innersta så jag får upp på loftet och leta fram mina gamla skärp, det känns så härligt när man känner och märker på kläder och ja på sig själv efter hand, man provar kläder och märker att jaha nu har den toppen blivit för stor så den får man lägga undan och dom byxorna har blivit för stora så dom får jag lägga undan också tar man på sig något som man inte har fått på sig innan eller som inte suttit lika bra och då passar det perfekt man blir så glad då yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0