Vad har annars hänt idag?



Ja annars så har jag faktiskt strukit de andra gardinerna som jag ska sätta upp i dom andra rummen och jag har satt upp nya bilder på kylskåpet så jag har piffat till det lite här hemma och vi har fått ny matta i stora rummet som vi har lagt ut och jag har en kvar som vi ska lägga ut i stora rummet, ska lägga ut den ikväll. Det är roligt att piffa till och ändra om lite i hemmet tycker jag. Just nu är det lite mulet ute och jag har precis gjort dagens sallad och satt in den i kylen så att den ska bli lite härligt krispig tills kvällsmaten, det blir falukorv och pasta och sallad till kvällsmat idag och sen ikväll till kaffet blir det Brieost och kanske ett päron om man är sugen på det. Nu är det två timmar kvar tills min sambo kommer hem så jag ska gå och lägga mig en stund och vila så att jag är riktigt pigg när han kommer hem, tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0