Tevetipset



Ja ikväll kommer det på kanal 4 först fyra bröllop klockan 19.25 efter det kommer  Äntligen hemma 20.00 och House klockan 21.00 och senare ikväll klockan 23.00 kommer Americas got talent och alltihop går på fyran, jag tycker att det är jättebra när där är så många bra program på en och samma kanal och sen att dom går efter varandra också är kanonbra tycker jag. Först nu klockan 13.05 kommer det en Bom film med Poppe och jag har ju alltid älskat Nils Poppe, jag tycker att han är jätterolig och just denna filmen som går idag har jag aldrig sett så det ska bli spännande att se den, jag har ringt hem till mor och bett henne att spela in den om den nu är bra. Jag har några poppefilmer själv, det finns ingen som har varit så bra som skådespelare som Poppe, jag och mor och far var och såg på Poppe flera somrar i Frericksdals teater som är utomhus förr då han hade förseställningar ja det är ju förresten den som Eva Rydberg har tagit över från Poppe nu men hon är inte på långa vägar lika bra som Poppe, han var jätterolig och ingen kan komma i närheten av honom och hans talang när det gäller att få folk att skratta med hela hans minspel och kroppsspråk. Denna filmen heter Pappa Bom och går alltså på kanal 1 klockan 13.05 idag.


Kommentarer
Postat av: Karina

Tack för kommentaren ;)

Sommarlovet har ännu inte kommit igång utan börjar först den 10 juni men dagis hade en liten sommarfest redan nu innan för nån kommer väl att åka på semester innan och dom ville ju ha så många 6-åringar samlade som möjligt ;)

Men snaaaart är det dags för dom att gå på lov - minns du så härligt det var att gå sommarlov !!?? Ett långt härligt lov mmmmmmmm............

2011-05-31 @ 20:22:46
URL: http://null
Postat av: Johanna

Ja visst minns jag det Karina, när vi satt i gympasalen i Hammenhög och dom hade klätt fotbollsmålet med björk och sedan hade dom stora vaser med syrener vid sidan om målet det var så fint och det var härlig stämning så det glömmer man aldrig ler

2011-06-01 @ 13:14:54
URL: http://megaciccigirlgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0