Ska se filmen med min sambo sen *ler*



Min sambo ringde idag och han hade det bra okej han var trött och så men det är ju inte så konstigt, när man är på militärt och dom ligger ute i tält och sen vet dom inte vad för slags saker som ska hända det är lite det som är charmen med dom här övningarna att dom inte ska vara beredda på vad som sker, dom blir prövade så att säga på att klara av olika situationer. I alla fall så berättade jag att vi hade varit och sett på film Thor och han bara, amen nä.... typ *ler* var den bra? Blev det bra effekt med glasögonen och ja det blev det ju. Jag berättade att jag hade suttit och varit nervös för att min mor inte skulle tycka om filmen för hon brukar inte gilla filmer som handlar om sagor och sånt men detta var ju lite annorlunda när det handlar om gudarna Thor och Oden och dom för dom har man ju hört talas om och Vikingarna trodde ju på dom förr och hon och far blev facinerade av effekterna med glasögonen och filmen var jättebra så jag sa till min sambo att vi ska gå och se den sen för jag kan utan problem se den filmen en gång till för den var sååå bra så det tyckte han också att vi skulle göra. Jag har bara gått och sett en film två gånger på bio en gång innan och det var Rasmus på luffen när jag var liten, för jag tyckte så mycket om den filmen så därför gick jag och såg den en gång till och det var när jag var sex år gammal och nu händer det igen när man är snart 36 år gammal med filmen Thor och det blir ju inte detsamma att se den utan 3D effekt det ska det vara, sin sak att man ser den senare när den har kommit ut på dvd hemma på teven men då har man ju sett den på bio först i 3D och kommer ihåg hur det det var så jo det ska definitivt jag och min sambo göra, ska bli roligt att se hur han tycker om filmen och vad han tycker om 3D effekten. Nej nu ska jag gå och lägga mig så natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0