Så var det söndag



Ja idag är det söndag och vi ska se hockey ikväll, det är ju sverige och Finland spännande *ler*. Annars så var det roligt att Eric Saade blev trea i melodifestivalen igår, roligt att han blir känd i lite andra länder nu. Ikväll blir det Pasta ugnsstekt falukorv med senap och ströbröd ovanpå och sallad förstås göttigt. Jag har tvättat lite idag och bytt sängkläder och ikväll när vi har ätit ska jag stryka min sambos arbetsskjortor, så skönt att ha fått snyggt och fint här hemma med nya gardiner och jag har dammsugat och gjort fint överallt, jag har gjort det lite vårfint överallt så att säga och det piggar ju alltid upp, jag har satt upp nya fina bilder på kylskåpet också och lite nya dukar överallt sånt piggar upp en. Nej nu ska jag gå och fixa kvällsmaten, hej svej leverpastej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0