så var den dagen borta



Nåja det låter kanske lite nattsvart men det var meningen att min sambo skulle vara ledig idag men så var där både folk som skulle på möte och där är personal som har skadat sig så min sambo fick jobba idag, men nu hör det till saken att jag hade sett fram emot att bara mysa hemma med min sambo idag och så hände detta och han har jobbat hela tiden och långa dagar ibland så man såg ju fram emot denna lediga dagen men icke sa nicke och sen är det full rulle i morgon och på fredag och sedan på lördag ska han på skyttetävling så det är fullt upp och okej på söndag ska han vara hemma visserligen men sen är det ny vecka igen. Det enda positiva med det hela är ju att han tjänar bra på det och att han har jobbat helger och ska jobba fler helger då är det ju mera betalt och det är ju bra visserligen, men man saknar ibland att ha en hel dag att bara var på men dom kommer väl någon gång *ler*, jag förstår ju också att ha måste rycka in när där inte är några andra som kan jobba så det är inget med det. Ha det gott allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0