Så är det fredag *ler*



Ja idag är det fredag och ikväll ska jag och min sambo bara ta det lugnt och mysa, det blir prinskorv och pasta och sallad till kvällsmat idag, kanske ingen fredagsmyspysmat men det var det som jag hittade lätt i boxen så det fick bli det idag och det är ju inte fel på det. Annars så skiner solen idag men det blåser lite mycket tycker jag, igår var jag och Kurre och min sambo ute och gick en liten runda med Kurre i koppel, han tyckte att det var jättehärligt att komma ut och ja vi också förstås för det var härligt ute i gårkväll, lite senare så åskade det men då satt vi inne och såg på film och hade det mysigt. Min sambo jobbar till 16.00 eller 18.00 vet inte vilket det skiftar vissa fredagar jag tror att det är varannan fredag slutar han 16.00 och den andra då 18.00 men jag har inte hållit reda på vilken fredag det är idag och hur dags han slutar idag men det kvittar ju vilket, hade dock varit roligast om det är den fredagen då han slutar 16.00. Annars så ska jag se reprisen av melodifestivalen som gick igår som jag missade, jag vet att Eric Saade gick vidare för det såg jag på Aftonbladet sen men jag missade ju hans framträdande så det ska jag se på reprisen som går klockan 13.00 idag på kanal 1, sen går ju finalen i morgon så kanske kanske att han har chansen att vinna hela tävlingen, i alla fall så var det ju bra bara det att han gick vidare så här långt. Nej nu ska jag slänga in lite tvätt i tumlaren hej svej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0