Mycket på gång just nu



Ja det är fullt upp just nu, min sambo ska på skjuttävling på lördag hela dagen och från den 10:e så åker jag hem till mor och far ska hjälpa dom med att sortera i deras förråd och sälja ut lite saker som både är mina och deras som vi inte längre behöver, man har ju samlat på sig en massa saker under alla åren och nu inser man att man inte behöver allt. Det börjar med att det är marknad den 10:e i Skurup så då ska vi gå där sen åker jag hem till mor och far och vi ska även under den tiden åka och hälsa på mormor och sedan är det pingst som vi också ska fira hos mormor. Min sambo är borta på militärövningar då och sen är det min födelsesdag den 4:e juni så då ska min moster och hennes sambo och min kusin Joakim komma hit och vi ska grilla så nog är det fullt ös alltid, det är vad jag vet om just nu som vi ska göra och det kommer säkert att dyka upp något annat emellan för det brukar det alltid göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0