Mor och far var här idag



Ja i morse så ringde mor hit och sa att dom var på väg hit dom var ändå på detta hållet så dom tänkte svänga in om på en kopp kaffe så det var roligt *ler*. Annars så är det en rätt lång dag idag eftersom min sambo jobbar ända tills halv 10 ikväll men jag har ju Kurre så det är lugnt. Jag får nog ta och laga till något och äta själv först ikväll eftersom han kommer hem sent och jag har ju maten klar, falukorv som är kvar sedan igår och pasta som bara ska värmas upp och så ska jag göra sallad men det är ju snabbt gjort. Det är inget vidare väder idag det blåser och är kallt ute brrr.... Hoppas att det blir finare väder snart så att man kan bli lite pigg. Idag har jag ont i ryggen och i magen pga endometriosen bläää säger jag bara men men så är det bara. Ha det gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0