Mår pissigt idag



Ja idag så  mår jag inte så värst bra kan jag säga, det är det där skitet både mensen och Endometriosen som håller på så jag ligger hela tiden, tur att jag har tagit med mig min laptop som jag kan ha här vid soffan där jag ligger. Jag mår illa och man känner inte för att äta något så nu sitter jag och försöker få ner lite yoghurt i alla fall för något måste man försöka få ner annars så mår man ju illa pga det. Annars så händer det inget särskilt idag, ska bara vila och hoppas på att det där skitet sätter igång, Endometriosen har man ju alltid så den får man ju leva med. Det var tänkt att jag också skulle följa med till min kusin imorgon när han fyller år men jag stannar hemma eftersom jag är så kass, inte kul när man inte kan ta någonstans pga det här skitet men vad gör man, mor och far ska ta dit i alla fall så dom får gratulera från mig också. Nej nu ska jag lägga mig igen, ha det gott ni andra där ute och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0