lördag



Ja idag är det lördag och det är inget vidare väder ute, det är mulet och snart börjar det regna. Idag är jag ensam hemma för min sambo är på skyttetävling så vi får väl hoppas att han vinner och går vidare idag *ler*. Jag har inte en aning hur länge det varar men det kvittar för jag har ju Kurre vår katt och vi myser här hemma och ikväll ska jag se på Martin Stenmarcks program Kvällen är din det är jättebra tycker jag. Annars så mår jag inte så bra idag pga endometriosen men det är ju som vanligt får knapra i mig tabletterna så att jag har lite mindre ont bara, känner bara att det snart kommer att komma igång då kroppen ska rensa ut allting och då menar jag inte mens utan det är endometriosen blodet som inte ska vara där kommer ut och det är då som det inte är så roligt för då flödar det på som bara den bläää säger jag bara det är på gång så det är också därför som man mår pissigt. Dom pratar just nu om att en viss sorts gurkor utländska från Spanien har gjort att människor har blivit sjuka men jag äter bara svensk gurka som tur är och jag har visserligen köpt holländska tomater men jag har som tur är inte blivit dålig av dom och när nu dom svenska kommer så ska jag ju bara köpa dom likadant är det med salladen, jag har inte heller blivit dålig av den då jag ju sköljt den noga vilket jag visserligen alltid gör men ändå och när nu den svenska salladen kommer så köper man ju bara den så det är lugnt jag slutar inte att äta sallad utan jag bara låter den ligga lite längre i vatten en stund innan och sköljer den noga så går det nog bra, jag har inte märkt något innan av det och det var ju visserligen gurkan mest vad dom har pratat om och det har jag bara ätit svensk så på den fronten ska det väl också vara lugnt. Ha nu en riktigt mysig lördag och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0