Inget vidare väder idag



Nej idag är det inget vidare väder det regnar och är kallt ute, så jag har precis satt igång kaminen så snart är här varmt och gott. Annars så har jag min ständiga värk i magen och i ryggen av Endometriosen inget att göra bara till att ta mina värktabletter och bita ihop och stå ut med smärtan för mina värktabletter tar inte bort smärtan helt utan det bara lindrar det hela lite, som tur är så är det lite bättre vissa gånger och det är väl tur det för annars så hade det ju varit ännu värre men det räcker dom det är. Jag har precis tagit ett par fullkornsmackor med leverpastej så nu är man mätt och belåten. Idag jobbar min sambo från klockan 08.00 till klockan 18.00 så jag ska gå upp och titta i boxen sen vad vi ska kunna ha till kvällsmat idag. Ha nu en riktigt bra dag och kram på er!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0