Ikväll ska vi grilla



Ja ikväll ska vi grilla och en arbetskompis till Christer kommer hit till oss idag så det ska bli roligt. Dom kommer väl vid sjutiden skulle jag tro när dom båda har slutat att jobba, min sambo ringde innan idag och undrade om det gick bra och det gör det ju, vädret är fint och jag har gjort sallad precis och satt in i kylen och grillat är alltid gott särskilt så här års. Annars så har jag vilat idag har inte kännt mig så pigg precis, förresten jag ska på en sån där datatomografi eller data röntgen sa läkaren när jag var där, där kan dom ju se hela kroppen så förmodligen kan dom väl se att jag har Endometrios där också och sen är det för att utesluta andra saker som dom tar en sådan röntgen, helt enkelt för att klargöra att allt är bra med hela mig, jag hade högt blodtryck när jag var där inne och sist när jag var hos en annnan läkare så sa han bara att ja du har högt blodtryck och sen sa han inget mer, jag menar det är ju inte bra att ha högt blodtryck man måste ju göra något åt det. Kosten är bra för jag äter ju rätt och sen ska jag skaffa eller önska mig ett gångband men denna läkaren ska kolla för övrigt så att allting är bra med mig och sen om jag fortfarande har högt blodtryck så får man kanske sätta in tabletter mot det, jag vet att mor tar tabletter för högt blodtryck så det kanske jag också får göra vi får väl se hur det blir. Ha det gott allihopa och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0