Ikväll ska jag och min sambo se Thor i 3D



Ja ikväll ska jag och min sambo se Thor i 3D yeah! Min sambo har inte sett film på 3D innan så det ska bli spännande att se vad han tycker om det och filmen, jag har ju sett filmen i 3D en gång men det ska bli jätteroligt att se den en gång till  med min sambo då och det kommer jättemånga bra filmer i 3D sen också som vi vill se så det är tur att man har fått ett sånt presentkort i julklapp av mor och far och det ska vi önska oss fler gånger i julklapp för just att se filmerna i 3D är något lite extra *ler*. Vi får se kanske vi beställer thaimat när vi är på väg hem för vi tar den tidiga föreställningen eftersom min sambo ska upp och jobba imorgon igen. Annars så är det fint väder idag och solen visar sig och det är ju aldrig fel, man blir lite piggar då ju. Nej nu är det dags för en kopp kaffe och en fullkornsmacka tjingeling pling på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0