Idag söndag



Ja idag har min sambo jobbat dom ringde igår och hörde om han kunde ta någon annans timmar eftersom hon hade skadat ryggen och ja det kunde han ju så han har jobbat från 11.00 till 20.00 idag så visst har det varit lite tråkigt idag för Kurre och mig här hemma och inte har vädret varit upppiggande heller, det har både ösregnat och åskat som bara den så jag och Kurre vi satt uppkurade i soffan och tyckte att det var läskigt för det var inte lite som det åskade kan jag säga. När min sambo kom hem så såg vi på en serie som vi brukar se på och myste lite och sen nu är det dags att gå och lägga sig igen för i morgon ska min sambo upp tidigt igen. På tisdag ska jag iväg till läkaren med min fot, ja ni vet den som jag har haft propp i en gång, den har ju svullnat upp och har liksom inte fått sin normala storlek sedan den skadan så antagligen så är det skadorna som skedde inne i foten som har gjort att den ser ut som den gör nu och problemet är att den foten tar två storlekar större än den andra så jag har ju 38 i min högra fot och det innebär att jag måste ha 40 i den vänstra och då får man oftast fixa till det med sula eller något sånt för att det ska sitta bättre. Förra gången jag var hos läkaren så sa han att man nog kan få lite ekonomiskt stöd eftersom jag ju får köpa två par skor för att få ett par som passar så jag ska prata med läkaren och höra vad han säger för det är ju inte precis roligt när man ska ha snygga skor att behöva köpa två par skor för att få ett par som ska passa. När vi har varit hos läkaren mor och jag  för hon hämtar mig på morgonen och sen fikar vi efteråt här hemma. Imorgon är det en helt vanlig dag så jag ska pyssla om mig för just nu mår jag inte så värst bra pga endon, men det är först på tisdag som jag ska iväg till läkaren, ha det gott allesammans och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0