Hemma igen



Ja så är jag hemma igen och idag är det bättre med min förkylning den märks knappt längre och det är ju skönt *ler*. Min sambo jobbar till klockan halv tio ikväll men jag ska se på mamma byter bo klockan åtta och sen kommer Trinny och Susannah klockan nio på kanal 4 plus, mamma byter bo går på kanal 4 klockan åtta. Annars så har jag handlat lite idag innan jag åkte hem och jag handlade hem en grillad kyckling och fullkornsbröd som jag tänkte att jag och min sambo ska ha till kvällsmat ikväll, det får ju bli något enkelt när han som idag jobbar så länge, jag köpte även kalkonbiffar så vi får väl se vad min sambo känner för att äta idag när han kommer hem. Annars så är det skönt att vara hemma igen hos min katt Kurre och min sambo det är som man säger borta bra men hemma bäst, okej nu var jag ju hemma hos mor och far men numera är ju hemma för mig här så det är ändå som skönast när man kommer hit hem för det är ju mitt hem numera. Vädret har inte varit så dumt idag och jag hoppas på att det ska hålla i sig hela veckan för man blir ju alltid piggare när vädret är fint ute eller hur? Nej nu ska jag slå på teven och vänta på att mamma byter bo ska komma. Ha det gott och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0