Har städat huset idag blää....



ja idag har jag städat huset trots att jag mår pissigt men jag tänkte att det ska ju göras innan veckan är slut, jag städar inför min födelsedag den 4:e juni det är nästa lördag visserligen så visst lite tidigt kanske men jag får väl ta ett litet tag till om det skulle behövas innan dess men nu pressade jag mig själv fastän jag mådde så dåligt och svettades och mådde illa när jag höll på men envis är jag så det skulle ju göras!! När jag väl hade gjort det så var det på ett sätt en lättnad men sen var man så utpumpad att och svettig, ja inte svettig för att det är jobbigt utan min edometrios gör att man svettas och mår illa och har ont i magen så det var därför och det är säkert inte speciellt nyttigt att pressa sig själv till sånt här när man mår dåligt men jag är envis som sagt så det skulle bara göras punkt slut. Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen och dricka mycket vatten och sen ikväll blir det rester det blir lite kassler och jag ska koka nypotatis som vi ska ha till och där är lite gratäng kvar sedan igår och sedan ska jag ju göra lite sallad också förstås. Vädret är inget vidare precis men det ska visst bli bra i början på juni när jag fyller år så vi får hoppas att vädret håller i sig *ler*. Ha det gott allihopa och glöm nu inte att gratta eran mor idag för det är ju mors dag idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0