Filmen var kanonbra en upplevelse *ler*





Ja vi har precis varit och sett filmen Thor på bio i 3D, det var första gången som jag såg en film i 3D och med glasögon så det var häftigt. Jag satt hela tiden och oroade mig för vad min mor skulle tycka om filmen för hon brukar inte tycka om filmer som handlar om fantasi och sagor och sånt men hon tyckte jättemycket om filmen och var imponerad av effekterna i 3D så det var roligt att hon tyckte om filmen även far tyckte att den var jättebra, jag skulle kunna gå och se den filmen ännu en gång på bio utan problem för så bra vad den och det är inte många filmer som man kan säga det om i dagens läge så det var en kanonkväll. Nu när vi är hemma igen så är vi hungriga och det blir kokt potatis och sill det blir thaisill och vitlökssill till kvällsmat. Det var egentligen meningen att jag och min sambo skulle ha åkt och sett denna filmen men han har jobbat så mycket nu så det har inte blivit av och sen nu när mor och far hade fått biljetter gratis vi något så var det ju lika bra att ta en film som man kände på sig var riktigt bra så det blev denna, jag tror nog att min sambo kommer att bli lite avis när han hör att jag har varit och sett Thor på bio *ler*. Min sambo är ute på militärövningar nu med hemvärnet men vi kommer om inte annat att se på filmen sen när den kommer på dvd men det blir ju inte samma effekt som på bio. Inte nog med att filmen var bra han som spelar Thor var så ......... snygg *ler* mums filibabba säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0