En tur till Tomelilla

Ja imorgon blir det en tur till Tomelilla och jag ska gå in och kolla lite på Röda korset och ja vi ska göra Tomelilla lite imorgon helt enkelt och sen på kvällen så ska mor och far och jag gå  på bio. Mor har fått biljetter tre stycken inom något och dom biljetterna kunde man använda var som helst så det blir på biografen i Ystad som vi ska se en film och jag ska köpa popcorn gott som bara den till bion, det är bara ett måste att ha popcorn på bio och sen är det ju inte farligt för vikten heller så det är bara plus där *ler*. Nej nu ska jag gå och lägga mig, ska upp någotsånär i tid imorgon så att vi hinner med lite. Natti natti på er!


Kommentarer
Postat av: Karina

Tack för inlägget :) ja du är inräknad i den handfull med riktiga vänner som jag har ;)

Man behöver inte pratas vid varje dag eller så för att vara en riktig vän , vi hör ju av varandra då och då och vi märker när den andre inte mår bra eller hur ? Det är som Marie och Anna , vi hörs inte av varje vecka fast vi bor så nära varandra men jag vet att dom finns där om det skulle vara något.

Kram på dig och tack för tipsen !

2011-05-05 @ 19:18:49
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0