Är förkyld



Ja jag har gått och blivit förkyld nu också inget vidare, ont i halsen och snörvlig och nyser i ett, får ta alvedon lite från  och till, har inte varit föryld på jättelänge men nu så skulle jag naturligtvis bli det. Annars så har vädret varit fint idag, mor och jag var en tur i Tomelilla och åt mjukglass det lenade gott i min hals eftersom jag har ont i den sen körde vi förbi en loppis och där var några som sålde ut sina kläder och jag hittade ett par jättesnygga och sköna sommarbyxor i ljusgrönt och dom passade perfekt, gav bara 20kr för dom och dom var helt som nya yeah, vilket klipp *ler*. Ikväll blir det sill och potatis så jag ska gå och sätta på potatisen nu på kokning och sen ska jag det nya programmet kvällen är din med Martin Stenmark på fyran klockan åtta. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: KArina

Krya på dig nu !

2011-05-08 @ 21:38:57
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0