Vilken fest det blir *ler*



Min sambo ringde precis och sa att han var hemma och hämtade crepes med god fyllning hemma hos svärmor och hemmagjord glass som svärmor har gjort till oss mums, ingen dålig överraskning från svärmor, hon är snäll hon *ler*, ska bli göttigt med crepes och glass senare ikväll mums filibabba. Annars så ska jag se på let´s dance ikväll och jag håller på Jessica men hon hade visst fått problem med foten så jag hoppas att inte det hindrar henne från att gå vidare i tävlingen. Klockan 20.00 kommer let´s dance på kanal 4 så missa inte det, det är ju fredagens höjdpunkt *ler*. Önskar er alla en trevlig och myysig fredagskväll kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0