Våren är här



Ja det känns som att våren äntligen är här för jag har precis varit ute och gått en liten runda och luften var så härlig och solen sken och luften är så frisk och på ett särskilt sätt när det är vår så nog fick man vårkänslor alltid, jag tog det nätt för jag känner mig inte sådär jättepigg men man försöker ju knycka på ändå. Annars så har jag fortsatt min städning här hemma idag jag tog stora rummet idag och hallen och badrummet men efter det var jag helt slutpumpad och det är inte pga att jag har dålig kondis utan pga Endometriosen men man kämpar och pressar sig själv till att orka göra sånt som man känner att man bara vill få gjort, efter det så var jag så trött och då brukar jag gå och lägga mig några timmar, men det är inte så bra eftersom jag har anlag för att få blodproppar så jag tänkte jag går sakta men går ut och går i luften nu när det är så fint väder och det kändes härligt när jag väl var ute och gick, nu när jag har kommit in så känner jag mig trött men ändå att jag har fått luft i mig och solen kikade ju fram så man fick lite vårkänslor där, jag tror nog dock att jag ändå får gå och lägga mig några timmar men jag ställer alltid klockan så att det inte blir för länge för som sagt det är inte bra att ligga för mycket när man har lätt för att få blodproppar då ska man vara i rörelse så mycket som möjligt, men det är ju inte så lätt när man mår piss av endometriosen men man försöker att vara duktig och vara uppe så mycket som möjligt och att vara aktiv så mycket som möjligt. Min sambo är över och hjälper mina svärföräldrar igen hoppas att det inte tar hela dagen idag, egentligen hade han behövt vila eftersom han ska jobba imorgon igen och han är ju ganska trött efter en sån vecka då han har jobbat mycket men där är alltid något annat som man ska göra till andra. Tjingeling pling på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0