Trevlig kväll



Ja vi har haft en jättetrevlig kväll och jag hejade ju på The Moniker med Oh, my God men det blev ju Eric Saade som gick vidare och det är ju roligt för honom att han gick vidare men annars så hejade jag på Danny också, jag tänkte att antingen The Moniker eller Danny men det blev ingen av dom, men dom blev ju tvåa och trea i alla fall *ler*. Nästa vecka ska jag och min mor försöka få tid hos någon frisör här i Skurup och jag har tryckt ut bilder på frisyrer som jag ska ha med mig och visa hur jag vill ha det, ska bli skönt att äntligen klippa sig och att få en tuff frisyr. Läkaren som jag var hos innan hon skulle ju höra av sig men hon har inte hört av sig ännu så det blir väl att jag får ringa in och höra varför hon inte har hört av sig och vad dom har kommit fram till och när jag ska komma dit igen, det är så konstigt att det inte kan fungera som det ska, hon sa ju att hon skulle ringa mig och om hon inte fick tag på mig här hemma om jag inte var hemma så skulle hon skicka en lapp med telefontid när hon skulle ringa mig men inget av det har hänt typiskt vår svenska sjukvård, man får hojta till självmant om något ska hända, nåja vi får väl se hur det går med det, men först så ska jag klippa mig i alla fall. Fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0