Trevlig kväll



Ja det var trevlig ikväll när min mor och far var här, dom kom vid halv 4 tiden och då fikade vi sedan provade jag skorna som mor hade med sig och dom var jättefina så vi får se vilka av dom som det blir *ler*. Senare på kvällen så åt vi kvällsmat här och såg på film så det var en kanonkväll. Nu sitter vi framför datorerna lite och bara surfar och mor och far har kört hem men dom skulle ringa när dom kommer hem så att man vet att dom har kommit hem säkert, vi brukar alltid göra så att dom ska ringa när dom har kommit hem så att det inte har hänt dom något på vägen hem, bara en grej som vi alltid brukar göra, vi brukar också ringa om vi har varit hos dom och kör hem så att dom vet att vi har kommit hem säkert. Nej nu är det kaffedags och sen ska jag och min sambo se på en annan film ihop, tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0