Tre timmar kvar tills han kommer hem

Ja nu är det tre timmar kvar tills min sambo kommer hem och jag längtar *ler*. Det är så tråkigt idag när det blåser som bara den, hela huset knakar och låter pga att det blåser som ...... ute och inte blir man gladare av det precis eller piggare, nåja jag har varmt och gott här inne och har satt igång kaminen på fullt ös nu så och sen har jag lite roliga gamla kassettband som jag spelar som kommer ifrån min gamlamormor, det är bra musik för tantan gillade låtar med ös i, det skulle vara klämmiga låtar hehe, men visst dom är lite gamla som tex ABBA och Lasse Stefanz och andra dansband och ja där är lite blandat även låtar från början av 80-talet som Ein Bichen Frieden. Här kommer en rolig liten sak hehe!

http://www.facebook.com/video/video.php?v=496079163951

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0