soligt ute men fy vad kallt det är och blåser som bara den



Ja nog skiner solen alltid och det piggar ju alltid upp men kallt som attan är det ute och blåser som bara den, i alla fall här ute på vischan gör det det. Annars så har man tagit ett par rostade mackor och plockat undan lite här och nu sitter man här framför datorn och surfar lite, min sambo jobbar från 10.00 till 18.00 idag, har inte tänkt på vad vi ska ha till kvällsmat men där var visst ugnsstekt korv kvar sedan innan så den kan vi ju ha och pasta till det, ja det får det bli ikväll. Ikväll är det halv åtta hos mig så det ska jag se som vanligt och sen kommer sveriges värsta bilförare och det är ju också roligt och se, eller ja ibland blir man så nervös av att se hur dåligt dom kör att man bara inte kan sitta och se på det utan går ifrån en stund *ler*, men sen går man dit igen och tittar igen hehe! Alltså jag fattar inte hur dom har kunnat får körkort överhuvudtaget, har dom fått det eller? Man undrar ju liksom... Nej nu ska jag sätta fyr i kaminen för det behövs nu känner jag, tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0