snart färdig



Japp snart är jag färdig med städningen, jag har bara köket kvar att dammsuga och jag har satt på musik, det är vikingarna en gammal skiva med Stefan Borsch men jag tycker om dansband har alltid gjort det och det är bra att städa till tycker jag *ler*. Jag tycker ju om all sorts musik, ja i stort sett i alla fall så jag är allätare när det gäller musik och jag har ett antal skivor, det har ju alltid varit ett stort intresse för mig med musik och att själv sjunga. Jag har alltid drömt om att bli sångerska och jag har sångrösten så det är ju inte det och om jag skulle satsat på det så hade det blivit en början som dansbandssångerska och sedan kanske satsat på egen karriär men det är ju jättesvårt med all konkurrans men för mina nära och kära sjunger jag och för min sambo och när min kusin och jag träffas Martin så spelar och sjunger vi och då kommer alltid dom andra ner i källaren där vi håller till då och börjar dansa och jag sjunger, min kusin har fin elgitarr och kan spela jättebra och han har hela köret med mick och allt som man ska ha så nog hade vi kunnat starta en orkester alltid hehe!. Min kusin brukar alltid skoja om det och ja det är nog lite på skoj och lite på allvar men ärligt talat jag är lite blyg av mig och det är ju det som har hindrat mig innan, men jag tror nog att hade jag väl satsat på det och varit ute och sjungit så hade man kommit över det där, jag tror att alla dansbandssångerskor är lite nervösa innan dom ska upp och uppträda, det hör väl till så att säga *ler*. Min kusin har tjatat på mig att vi snart ska träffas så att vi kan spela och sjunga igen som vi brukar och jag tror nog att dom först får komma hit han och hans tjej på grillning i sommar och då kan vi sjunga och spela som vi brukar och sen får vi besöka dom i deras lägenhet i Kristianstad så det ska bli roligt och det ser man fram emot. Det är så härligt att känna sig pigg just nu och man har fått vårkänslor i kroppen när man ser solen där ute så blir man helt så det spritter i hela kroppen *ler* härligt! Nu ska jag ta en lite paus och sen är det sluttampen här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0