Skönt att min sambo är ledig idag



Ja det är jätteskönt att min sambo är ledig idag och även om han nu är hemma och hjälper sin mor och far med lite saker så kommer han snart hem och då ska vi bara ha det mysigt resten av dagen och ikväll blir det enkel kvällsmat igen biffar som vi har kvar sedan igår och spagetti och sedan ska jag som vanligt äta sallad med tomater göttigt, love sallad!! Min sambo tycker att snart växer öronen på mig så att jag liknar en kanin också, själv så hatar han allt vad grönsaker heter, det enda han möjligen kan tänkta sig att äta ibland är blomkål men annars så är ju grönsaker livsfarliga enligt han hehe! Han tycker att jag är en kanin så som jag äter grönsaker, men jag har alltid älskat det och sen är det ju nyttigt också, så då får jag väl vara en kanin då eller hare eh,,,, what´s up doc?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0