Skönt att min sambo är ledig i morgon





Ja det blev som jag önskade att min sambo ska få vara ledig på sin lediga dag imorgon och det ska bli så skönt, först ska vi bara sova och sedan blir det en lång härlig frukost och sen ska vi bara slappa hela dagen och ha det gött. Idag har jag städat undan lite och gjort det fint här hemma annars så har det varit lugnt. Jag har kollat runt lite på olika frisyrer för jag ska snart klippa mig igen och då vill jag ha något nytt och tufft, jag har hittat lite olika frisyrer och som ni kanske vet så gillar jag frisyrer som är från 60-talet så jag hittade lite bilder på Godie Hawn där hon har lite olika korta snygga frisyrer som jag gillar skarpt så det lär bli någon av dessa *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0