Ska bli skönt att klippa sig



Ja det blir Ystad istället som jag ska klippa mig i och mor ska inte klippa sig ännu men jag ska i alla fall klippa mig nu för det är ett måste, jag ser ju ut som en vandrande långhårad homo sapiens nu hehe! Det känns inte roligt när man inte får ordning på håret och när man fönar håret så hjälper det inte för man får inte ordning på det eftersom håret är för långt, får se vilken dag det blir, ska ringa och få tid snart. Annars så ska vi bara ta det lugnt idag. Det har nu gått tre veckor sedan jag var hos läkaren och hon skulle höra av sig till mig veckan efter jag hade varit där men icke sa nicke man får väl ringa dit också och höra var dom har blivit av, typiskt att dom aldrig kan hålla vad dom säger utan att man bara glöms bort, trist tycker jag, men det är dagens sjukvård. Nu önskar  jag alla en trevlig söndag tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0