Så var det finalen i melodifestivalen ikväll



Japp ikväll avgörs det vilken låt som kommer att gå  vidare i den stora finalen med dom andra länderna om vi nu överhuvudtaget kommer med så att säga. Annars så har vi fikat och senare idag vid tretiden så kommer mor och far hit och då ska vi fika och senare blir det att vi lagar till lite god mat som vi kan äta när vi ser på melodifestivalsfinalen. Det blir chickennuggets idag och pommes och mor och jag ska ha sallad och gurka och tomat gött, annars så ska vi bara mysa idag. Solen skiner lite idag och det piggar ju alltid upp men det är kallt som attan där ute, ibland blir man lurad och tror att, det är nog varmt idag, men tji får man när man sticker ut nosen för då är det minsann inte varmt alls, brr... nej man får vänta tills det blir lite varmare och då kan man sitta ute och sola sig och kanske lägga ut en filt på gräsmattan och ligga där och njuta, vad jag längtar.... Nu önskar jag er en riktigt trevlig och mysig lördag, kram på er!

Kommentarer
Postat av: martina

Hajj Johanna!!:)))

Jag tar time out från face´en lite då och då.Behöver pausa ifrån d ibland..d stressar nämligen mig..Stänger ner hela alltet då...ingen kan nå majj där då..så d e ente nått mot dajj;D Okejj,ta ni någon annan som ni tycker..men tror ente Ingrid hade haft något emot d annars...Kramkram

2011-03-12 @ 16:44:20
URL: http://www.missnotsonice.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Okej ja jag förstår att man kan behöva ta en time out från face ibland, skönt att höra att allting är okej med dig blev lite orolig hur det var med dig. Kram på dig!

2011-03-12 @ 22:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0