så börjar det molande skitet igen bläää....



Ja så är det dax igen med det molande skitet i ryggen och i äggstockarna jag känner av det hela tiden och det är inte trevligt kan jag säga, men jag försöker ändå hålla modet uppe men det är jävligt svårt på ren svenska. Nåja solen skiner idag i alla fall, alltid något. Ikväll kommer där visst något program där fruarna ska byta hus, ja det låter ju heltokigt men ja man får ju tvunget se vad det är för något. Sen ska där visst vara något annat program på tv4 plus där två kvinnor från England tror jag att dom var som kommer till sverige och går ut på gatan och tar vem som helst och går fram och börjar att kommentera hur dom ser ut och vad dom har på sig, dom är stylister och ska stajla om kvinnor och när dom har någon slags uppvisning så har dom gjort ett strålande arbete kan jag säga för jag såg reklamen för det och det var häpnande vad rätt kläder och smink och accesoarer kan göra. Mamma byter bo heter det förstnämna programmet och går klockan 20.00 på vanliga fyran och sen klockan 21.00 kommer det andra programmet om dom två stylisterna på teve fyra plus. Usch jag blir tokig det värker som bara den i äggstockarna och i korsryggen och inte hjälper värktabletterna heller, när man lägger värmedynan på så känns det lite bätter i alla fall så jag tror nog att det är dags för att gå in och lägga sig med värmedynan på maggen och vila några timmar. Förresten ni har väl satt klockan på sommartid nu så att ni inte har glömt det *ler*. Nej hej svej på er så länge! Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0