Nu är jag en helt ny pingla hehe!



Ja nu är jag en helt ny pingla, det bästa med denna frisyren är att jag kan ändra den lite hur jag vill med gelé och såhär gillar jag att ha det så jag är helnöjd med klippningen idag, en väninna till mig var med mig på salongen idag och hjälpte mig att välja frisyr och vi hade jätteroligt *ler*. Min sambo tycker att det är helfräckt och det är så skönt att vara nyklippt och fin. Annars ikväll så ska vi ha pasta och biffar och grönsallad med tomater och gurka, det är så himla gott med sallad, jag kan äta hur mycket sallad som helst, jag är nästan som en kanin hehe! Min sambo har sagt till mig att jag är som en kanin när jag ibland har kommit in med hela fatet fullt med nästan bara sallad, men jag älskar sallad så okej då är jag kanske en kanin då *ler*. Dagen har varit lyckad och nu ska jag laga mat och se på teve, Kram på er och Martina, tack för det trevliga sällskapet idag, kram på dig!


Kommentarer
Postat av: martina

Kram tebax!!!:D

2011-03-16 @ 22:39:19
URL: http://www.missnotsonice.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0