Mysig lördagskväll



Ja nu är min sambo hemma igen och vi har precis fikat och ikväll ska vi ha en mysig lördagskväll med god mat och sedan lite godis till kaffet senare, man måste ju unna sig något gott när det är helg. Ikväll blir det god färsk pasta och skinksnitzel och sallad ska jag ha till göttigt, får se om vi gör någon god sås till det tror nog det. Imorgon blir det fortsättning på städningen här hemma då blir det stora rummet som ska städas och sen får jag se beroende på hur jag känner mig om jag kan fortsätta med hallen och badrummet eller om jag får vänta med det till söndag. Huvudsaken att det blir gjort sen får man ju ta det i sin egen takt med tanke på att jag har det skitet som jag har, man lär sig att handskas med det och att leva med det, det får man ju göra. Nej nu önskar jag alla en riktigt mysig och trevlig lördagskväll mys pys på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0