Mår inte så värst bra idag men men...



Nej idag känner jag  mig inte så bra precis men man försöker att få undan lite grann här hemma ändå, nåja det var bara lite disk som jag hade som skulle diskas undan så det var inte så farligt men mår man piss så kan det vara mycket nog, det känns så i alla fall när man inte mår bra, men nu är den diskad. Jag får väl snart gå och ta några rostade mackor även om man inte känner för det precis, har ingen direkt aptit när man mår illa och är yr och har ont i äggstockarna och i korsryggen. Min mor hade varit på apoteket och skulle hämta ut tabletterna som nu skulle hjälpa mot dom stora blödningarna, min läkare sa ju till mig per telefon att det var bara till att gå till närmaste apotek och hämta ut dom för hon skulle skriva ut dom direkt och det trodde man ju på, men när mor kom dit så var där inga tabletter utskrivna så mor ringde in och hörde varför dom inte hade skrivit ut tabletterna ännu, ja det kunde inte dom svara på i receptionen ju men dom skulle påminna läkaren, det är väl dålig stil om något tycker jag, man behöver ju tabletterna så fort som möjligt om dom nu ska hjälpa mig något, men det är dagens sjukvård man får hela tiden ringa och påminna dom och själv ta tag i allting om det ska hända något, man är inte förvånad direkt, men dålig stil är det helt klart. Annars så händer det inte så värst mycket här idag, min sambo jobbar från 12.00 till 18.00 idag men ikväll blir det crepes till kvällsmat som svärmor har gjort, vi fick några till av henne som hon hade och som hon inte visste var hon skulle göra av och då var vi ju inte sådana utan att vi tackade ja till dom *ler*, så det blir det till kvällsmat ikväll. Nu får ni ha det så bra  i stugorna och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0