Mår inte riktigt bra idag



Nej idag känner jag mig inte riktigt bra, har ont i äggstockarna mer än innan och i korsryggen och jag har ont i huvudet blää... sen känner jag mig dessutom förkyld också typiskt, som att det inte skulle räcka med det andra skitet daaa.... Jaja jag har i alla fall satt igång kaminen så här blir snart varmt och gott, men äta känner jag inte för just nu får vänta tills senare idag. Vädret är ju inget upplyftande heller det bara regnar och blåser ute, jag bara längtar till våren!!!! Tänk att få sitta ute och höra fåglarna sjunga och kunna lägga ut en stor filt på gräsmattan och lägga sig ner och lapa sol, jösses vad jag ska njuta av solen när den väl kommer, det är ju faktiskt så att man även påverkas av vädret hur man mår, om solen skiner en dag så mår man genast lite bättre och känner sig lite piggare än om det regnar och blåser ute så det är lite av medicin med väderleken. Nej nu ska jag gå och ta en hoepilla och gå och lägga mig igen, tjingeling pling på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0