mår illa huvudvärk feber osv usch och fy



Ja idag är det verkligen inget roligt, jag vaknade med jättehuvudvärk och att jag hade feber och ont i korsryggen och i äggstockarna så nu börjas det tydligen igen usch och fy och man känner sig orkeslös och yr och mår illa, jag hoppas att läkaren ringer snart så att jag kan komma dit igen och att dom kanske har något som kan hjälpa mig att känna mig bättre. På lördag kommer mor och far hit och vi ska se på andra chansen i melodifestivalen och då ska vi ha kycklingklubbor och göra lite pommes till det, inte för att det kommer att bli mycket mat för min del då jag inte känner för att äta så mycket när jag mår skit men det blir ju lite i alla fall. Igår kom min sambo hem med pizza och det var jättegott men jag orkade inte äta så mycket så mer än halva pizzan var över till idag och det är det som jag har ätit som frukost och middag idag. För det första har jag sovit mycket eftersom jag inte mår så bra idag och sen var jag tvungen att gå upp och ta mina tabletter och sen hade jag tänkt gå och lägga mig igen då jag är yr och mår illa och känner mig allmänt dålig men jag tänkte att nu ska jag inte göra som jag har gjort dom andra dagarna att bara gå upp och ta tabletterna och inte äta något bara för att jag inte känner för det utan jag tvingade i mig pizzan som var över sedan gårdagen, så det blev frukost och middag samtidigt på en gång, jag kan säga att det blir väldigt slarvigt med maten när man mår så här dåligt, man tänker många gånger att jag men jag har ju tagit mina tabletter och så går man och lägger sig igen och äter inte utan tar det som frukost typ och det kan ju inte vara bra, det säger ju sig själv så jag har börjat att tänka på det nu och även om jag inte känner för att äta så tvingar jag i mig något när jag har tagit tabletterna, men jag mår visserligen inte bättre för det men man måste ju ha något i magen. Nu ska jag gå och ta en huvudvärkstablett och sen ska jag gå och vila några timmar så att jag är någotsånär pigg när min sambo kommer hem ikväll, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0