Lördag idag



Ja idag har vi bara tagit det lugnt och vi körde över till mina svärföräldrar och drack en kopp kaffe idag och pratade lite. Ikväll blev det fläsk och potatisbullar och sallad hade jag ju till så det var jättegott och snart ska vi ha en kopp kaffe och smaka lite av den goda glassen till det. Solen har visat sig idag och det var skönt och det var faktiskt lite varmare idag också och nästa vecka har dom lovat att det ska bli 15-20 grader så vi håller tummarna för det så att man kan vara ute lite. Där är inget särskilt i plåtburken ikväll, det är synd eftersom det är lördag, lite dåligt tycker jag. Nej nu ska jag gå och ladda kaffekokaren, hej svej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0