lördag idag



Ja så var det lördag och min sambo är just nu över hos min svärfar och hjälper honom med lite saker som han behövde hjälp med, men det ska väl inte ta så lång tid får vi hoppas, man vill ju helst ha  lördagen för oss själva men men.... Annars så har jag städat sovrummet nu dammsugat, jag tar det så nätt för jag mår inte så bra eftersom det snart är dax med den där veckan igen, jag mår ju dåligt i princip alltid ändå av endometrios men man får göra det bästa möjliga av det hela och vara vid gott mod så går det lite lättare och en del dagar är lättare än andra och även om man ibland känner sig dålig så får man ändå tvinga sig till att göra vissa saker och sen är man helt slut efter det som nu då när jag bara gjort en sån enkel sak som att dammsuga sovrummet, men jag vet ju hur det är och varför så man får ta bit för bit i huset och dammsuga rum för rum när man orkar och har fått kraft igen, nu får det vara för idag och jag får ta ett annat rum i morgon, ovanpå allting så har jag gått och blivit förkyld också  men det är inte så farligt jag nyser mest *ler*. Lördagen ska avnjutas med god mat och sen får vi se vad som går på teven annars så plockar vi fram en bra film som vi ser på istället för där är inget särskilt bra ikväll, körslaget jovisst men det är inget som jag är så förtjust i precis, annars så är där inget att titta på ikväll så det får nog bli en film tror jag. Ha nu en riktigt härlig och mysig lördag kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0