Längtar tills i morgon



Ja i morgon ska jag klippa mig och det ska bli så skönt, känns inte så roligt när man är långhårad och man inte får ordning på håret hur man än gör så, det ska bli härligt, sen ska jag träffa en god vän också och det ska också bli roligt, så man ser fram emot morgondagen. Jag ringde in till sjukhuset och hörde varför dom inte hade hört av sig och hon i receptionen tittade i datorn och såg att ja det stämde ju att jag hade varit där för tre veckor sedan och läkaren hade ju sagt att hon skulle höra av sig veckan efter jag hade varit där så tre veckor har gått sedan jag var där, hon skulle säga till läkaren att hon skulle ringa mig i morgon mellan klockan 1 och 4 efter det så sa jag att jag  inte var hemma för jag ska klippa mig halv 5 i morgon, så vi får väl se vad hon säger när hon ringer imorgon, men det är ju konstigt att man ska behöva ringa och påminna dom om att dom ska höra av sig, man tycker ju att det ska gå av sig självt om dom nu har lovat att ringa veckan efter man har varit där men men.... Annars så eldar jag för fullt i kaminen och här är varmt och gott nu men ute är där minsann inte så varmt och gott, det är rått och kallt ute brrr.... Ikväll ska jag se på klass 9 A klockan 20.00 på ettan så missa inte det, ska bli spännande att se hur det går för eleverna. Ikväll blir det biffar och grönsaker och pasta till kvällsmat, min sambo jobbar från 08.00 idag till 18.00 , nej nu ska jag gå och vila mig en stund känner mig lite sådär idag, eländet börjar komma tillbaka igen men jag ger mig inte i första taget *ler*, försöker vara så pigg som möjligt, ska gå och vila mig några timmar så att jag är riktigt pigg och kry tills min sambo kommer hem, jag ser i alla fall fram emot morgondagen då jag ska bli fin i håret och träffa en väninna till mig, det är alltid roligt att snacka lite och att få lite smakråd när det gäller frisyren som jag ska välja, har tryckt ut lite bilder som jag ska ha med mig till frisören som jag har att välja på, så får vi se vilken av dom det blir *ler*. Tjingeling pling så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0