lång dag idag



Ja idag jobbar min sambo lång dag han fick extra timmar denna veckan idag och i morgon sedan vet han inte mer än att han ska jobba som vanligt så om han  inte får några nya timmar idag så ska han vara ledig på onsdag i alla fall. Idag jobbar han från 12.00 till 20.30, tänkte vi skulle ha hamburgare idag eftersom han kommer hem sent så jag ska ringa vid halv nio tiden och påminna honom om att han ska köpa mjölk och hamburgerbröd för vi har färdiga biffar som är färdiga till att bara värma, får bli enkelt idag och det går ju lika bra det. Annars så känner jag mig lite piggar idag och jag har tom dammsugat lite i sovrummet och i stora rummet, jag ska dammsuga mera sen men jag har tagit en liten paus nu för jag får ta det försiktigt ändå eftersom jag fortfarande inte mår bra men som sagt bättre än innan, vissa dagar kan man ju inte ens gå upp så idag är det en toppendag om man jämför med hur jag brukar ha det och det är ju skönt att där är några sådana dagar hoppas att det håller i sig nu lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0